1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

rofl this is great (see the similiarties)

Discussion in 'Off Topic - Anything' started by Thrule01, May 29, 2006.

  1. Thrule01

    Thrule01 New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    1,276
    Likes Received:
    3
    was browsing around online and saw this lol

    [​IMG]
     
    #1
  2. Feriohunni

    Feriohunni New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    lol thats funny they do look a like. hahahahha
     
    #2
  3. Nachtmensch

    Nachtmensch New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    3,920
    Likes Received:
    16
    yeah, my friend has that on his myspace haha

    i have no idea who that rapper/singer is...
     
    #3
  4. civic_crx

    civic_crx New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    May 16, 2006
    Messages:
    33
    Likes Received:
    0
    ahahaha thatsfunny and true

    thats Mike Jones
    281 334 8004 give mike jones a call
     
    #4
  5. Thrule01

    Thrule01 New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    1,276
    Likes Received:
    3
    lol im glad yall enjoyed it :p:rocks:
     
    #5
  6. minjae

    minjae New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    May 17, 2006
    Messages:
    102
    Likes Received:
    0
    all he needs is green skin and they're good to go!
     
    #6
  7. Specter

    Specter New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    12
    *klaxon* wrong

    that's paul wall [who's single handedly dumbing down our youth]

    and i know you got that off of manny's myspace [cause that's the only place i've seen it... ever]

    funny shit though
     
    #7
  8. CLUTCHONE
    Amazed

    CLUTCHONE Active Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 27, 2006
    Messages:
    3,420
    Likes Received:
    11
    Its Mike Jones...


    Its Mike Jones... :slap:
     
    #8
  9. Specter

    Specter New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    12
    ... shhh :p
     
    #9
  10. poonkla

    poonkla New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    407
    Likes Received:
    0
    Who?! Mike Jones.
     
    #10
  11. Mikey

    Mikey New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    613
    Likes Received:
    3
    Who?!?


    Mike Jones!

    Edit: (I can't believe I posted this at the same time as someone else)
     
    #11
  12. poonkla

    poonkla New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    407
    Likes Received:
    0
    HAHA, thats awesome. Im surprised it took so long for someone to actually say it considering thats the only thing the guy ever says.
     
    #12
  13. BoostSpyke

    BoostSpyke New Member

    Start a Conversation
    Joined:
    Apr 29, 2006
    Messages:
    213
    Likes Received:
    0
    welcome to last year.
     
    #13
Similar Threads: rofl great
Forum Title Date
Off Topic - Anything your latest and greatest ebay find Jun 11, 2006

Share This Page